Hlavní strana
Partneři
Etická výchova
Foto
Publicita
Projektový tým
Reference
Odkazy

Evaluace

Evaluace účinků etické výchovy - závěry pilotní výuky etické výchovy na olomouckých školách v období září až červen 2012
[316 kB]

Reflexe žáků z výuky etické výchovy

  • Přináší mi to něco dobrého do života.
  • Vše se mi líbilo.
  • Určitě mi to dá hodně do života.
  1. Co se Ti vybaví, když se řekne EtV?

    Slušné chování, nenadávat jeden druhému, neponižovat se, neurážet nikoho, půjčit někomu něco, kamarádit spolu.

    Kruh, dialog, vzájemný kontakt, uvolnění, pojmy si neříkáme, ale zažijeme…, slušnost, žáci se navzájem respektují, příjemná hodina, zábavné rozhovory a hry, komunikace, výuka slušného chování

    • zábava, komunikace, bezvadný kroužek
    • skvělý kolektiv, dobrá nálada, hodná paní učitelka, odpoledne plné her
    • rozvoj komunikace, zábava, škola hrou, slušné chování, upřímnost
    • dobrá nálada, hry, kamarádi
  2. Co nejvíce oceňuješ v hodinách EtV?

    Můžeme si všechno mezi sebou říct, co nás trápí, co nás potěšilo. Dozvíme se něco navíc o druhých, ale i o sobě.

    Otevřená komunikace, že se můžeme změnit, lépe se poznáme, formou her a zábavy se učíme spoustu věcí, mohu říct svůj názor, nemusíme se učit, otevřenost všech zúčastněných.

    • zábavu a styl učení
    • náplň hodiny, komunikaci s lidmi, vyjádření vlastního názoru
    • dobrý přístup, komunikaci, upřímnost, dobrovolnost
    • vzájemnou spolupráci, poznávání sebe sama i ostatních, zajímavé hry
  3. Myslíš, že EtV by měli absolvovat všichni žáci školy?

    Ano. Určitě, hlavně na druhém stupni, aby se naučili slušně chovat a nekouřili by.

    Ano, žák lépe pochopí stanovisko druhého z jiného úhlu pohledu, at´to zažijí!, bude se jim to líbit, ano, zlepší se vztahy ve třídě.

    • Asi by měli, kvůli sebepoznání, komunikaci.
    • Ano. Je to úplně něco jiného než normální vyučovací hodina.
    • Naučíme se správnou komunikaci s lidmi
    • To je velmi dobré pro zdravotníky. Také spousta věcí k zamyšlení.
    • Myslím si, že ano, protože by to zlepšilo komunikaci mezi ostatními lidmi.
  4. Co bys doplnil do etické výchovy?
    • Asi nic.
    • Více lidí.
    • Nic, aby byla častěji, přijde mi dokonalá, ještě víc her
  5. Co bys řekl ostatním spolužákům o kroužku etická výchova?
    • Je to zajímavý kroužek, doporučuji ho navštěvovat.
    • Je to fajn - něco nového, nic nám nenutí, úplná dobrovolnost.
    • Aby určitě přišli, protože zažijí spoustu legrace, poznají nové lidi a naučí se nové hry.

Reflexe učitelů etické výchovy, účastníků vzdělávacího kurzu etické výchovy

  • Uvítala bych připravit si jako účastník aktivitu a vyzkoušet si v tomto prostředí
  • Uvědomění, že etika se nedá učit, zažívá se
  • Realizuje se Komenského škola hrou
  • Jsem naprosto spokojena, velmi děkuji lektorům a organizátorům. Nemám žádné připomínky.
  • Vysoká náročnost – zhutnění kurzu. Sama bych dala raději přednost celkově kratšímu času.
  • Pomoc a vstřícnost ze strany lektorů, příjemná a přátelská atmosféra
  • Jsem příjemně překvapen způsobem výuky a jsem spokojen.
  • Velice pěkná atmosféra, otevřenost, moc se mi tu líbí a obohacuje mě to.
  • Uvítala bych skripta, ve kterých by byla teorie.
  • Skripta s teorií.
  • Velice se mi líbí, jak se nám snažíte ve všem vyjít vstříc, pomoci, poradit. Příjemná, přátelská atmosféra :o))
  • Inspirativní vzdělávání v sympatickém kolektivu.
© 2011–2017 Cyrilometodějské gymnázium a mateřská škola v Prostějově TOPlist